No w sumie ten pomiar sami zaproponowali, tak wiec mily akcent.
Odkad mi Arci powiedzial ze w ciechanowie mu robia co przeglad ,to w plocku tez cos bonkna na przegladzie i tez robia k
Ile ci procent wyszlo i ile przy ilu kkm ? :roll:
U mnie przy 90kkm wyszlo od 43-46% ,cos kiepsko :twisted:
We wrzesniu mamy pierwszy przeglad rejestracyjny to sie zastanowimy, z drugiej strony trzeba zabulic bedzie za nowe naklejki legalizacyjne i dowod rejestracyjny plus odciezarowienie.
NIe wiem jak Wy ale ja mam tylko homologację na ciężarowe. Przed 2001 wydawali na auta podwójne homologacje a po 2001 tylko ciężarowe. Ciekawe czy w moim przypadku mogę zarejestrować jako osobówkę? Jak ktoś rozezna sprawę niech napiszę....
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
A nie bylo to 1999 roku, pamietam ze przed koncem roku wtedy wszyscy kupowali auta, bo to byl ostatni rok kiedy mozna bylo zarejestrowac auto jako osobowo-ciezarowe lub uniwersalne na 5 osob. Potem byly juz tylko nieliczne na 5 a tak wiekszosc na 4 i dlatego Octavia ma taka super blache w podlokietniku, ktora trzymam w szafie :lol:
A nie bylo to 1999 roku, pamietam ze przed koncem roku wtedy wszyscy kupowali auta, bo to byl ostatni rok kiedy mozna bylo zarejestrowac auto jako osobowo-ciezarowe lub uniwersalne na 5 osob. Potem byly juz tylko nieliczne na 5 a tak wiekszosc na 4 i dlatego Octavia ma taka super blache w podlokietniku, ktora trzymam w szafie :lol:
Z tymi homologacjami mieszali co roku :lol: . W 2000 ludzie dostawali 2 homologacje przy kupnie: osobową i ciązarową. W 2001 już tylko jedną ciężarową...
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Ja tez :szeroki_usmiech k ciekawe byly nakretki na srubach ,w ksztalcie owalnego stozka :shock: ale odkrecily sie dosc szybko
A ja qwa walczylem z nimi ze dwie godziny.
ZTCP. Jak ktos ma auto zarejestrowane do 2001 i na 5 osob, to juz dawno mogl sie legalnie pozbyc kratki jak mu nie byla potrzebna.
Gdzies nawet byly opisy krok po kroku, gdzie do jakiego urzedu pojsc i co zrobic.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Spoko - kazde auto ciezarowe mozna przerejestrowac na osobowe, byle tylko spelnialo wymogi samochodu osobowego.
Dokladnej sciezki postepowania na chwile obecna nie znam, ale wystarczy zadzwonic do wydzialu komunikacji i wszystko powiedza.
Kiedys bylo tak, ze trzeba bylo przystosowac auto (wywalic krate, zalozyc pas bezpieczenstwa, itd.), potem jechac do stacji diagnostycznej, zeby wystawili papier, ze auto jest osobowe.
Potem wydzial komunikacji i po krzyku.
Mysle, ze nadal jest tak samo, ale lepiej sprawdzic.
Ja zrobilem to tak, jako ze pod nimi byly spore podkladki uzylem je do odkrecenia. Czyli mlotek przecinak w podkladkie i obrucily sie razem z tymi nakretkami ,a w tedy to juz praktycznie palcami(lub kombinerkami :wink: ) mozna bylo odkrecic k
Spoko - kazde auto ciezarowe mozna przerejestrowac na osobowe, byle tylko spelnialo wymogi samochodu osobowego.
Dokladnej sciezki postepowania na chwile obecna nie znam, ale wystarczy zadzwonic do wydzialu komunikacji i wszystko powiedza.
Kiedys bylo tak, ze trzeba bylo przystosowac auto (wywalic krate, zalozyc pas bezpieczenstwa, itd.), potem jechac do stacji diagnostycznej, zeby wystawili papier, ze auto jest osobowe.
Potem wydzial komunikacji i po krzyku.
Mysle, ze nadal jest tak samo, ale lepiej sprawdzic.
Ostatnio czytałem gdzieś na sieci, że można taką akcję zrobić, ale dopiero po 5 latach od rozpoczęcia wliczania samochodu w koszty i odliczaniu VATu można to zrobić bez konieczności zwrotu VATu itd.
Może ktoś robił coś takiego ostatnio i może to potwierdzić?
Komentarz